|
Στατίνες και καρκίνος παχέος εντέρου |
|
|
|
Γράφει ο/η Αλέξανδρος Νίξον
|
|
01.03.07 |
|
Σύμφωνα με νέα μελέτη ασθενών-μαρτύρων που δημοσιεύεται στο Journal of the National Cancer Institute η χρήση στατινών δε σχετίζεται με μειωμένη πιθανότητα εμφάνισης καρκίνου παχέος εντέρου συνολικά αλλά ίσως να σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο για σταδίου IV καρκίνο. Κύριο μειονέκτημα της μελέτης είναι ότι βασίστηκε στις αναφορές ασθενών και μαρτύρων για την αξιολόγηση της χρήσης των στατινών (τηλεφωνική συνέντευξη).
|
|
Τελευταία ανανέωση ( 15.03.07 )
|